根據香港法律,不得在業務過程中,向未成年人售賣或供應令人醺醉的酒類。Under the law of Hong Kong, intoxicating liquor must not be sold or supplied to a minor in the course of business.

Dom Perignon 2012 750ml 法國香檳王

現貨
僅剩1
SKU
C-44661122
HK$1,580.00
Alcohol ABV
12.5%
 
Method
Traditional Method
 
Dosage
Brut
 
Sweetness
Dry
 

香氣飽滿而多樣,混合著鮮花和水果,植物和礦物質。 酒香是有觸感的,微妙地引誘我們沿著粉白色的花朵和蜜汁的杏香,接著是大黃和薄荷的清新,灰燼的礦物質味及白胡椒。

能量在味覺中占主導地位。 開瓶後,酒很快變得充滿活力,然後突然爆發出一陣泡騰和滋味。 以酸味和苦味為重點,餘味帶來一種穿透力的緊繃感,以生薑、煙草和烤焦為標誌。

Dom Pérignon is a celebrated Champagne brand owned by Moët & Chandon. Its origins can be traced back to the Abbey of Saint Pierre d'Hautvillers in northern France – the so-called birthplace of Champagne.

唐培裡儂香檳王是酩悅香檳旗下的著名香檳品牌。 它的起源可以追溯到法國北部的Saint Pierre d'Hautvillers修道院——所謂的香檳發源地。

更多信息
商品條碼 C-44661122
物品類型 香檳
參考網站 https://www.domperignon.com/ww-en/
容量 750亳升
年份 2012
閃購進行中
撰寫您自己的評論
您正在評論:Dom Perignon 2012 750ml 法國香檳王
您的評分