根據香港法律,不得在業務過程中,向未成年人售賣或供應令人醺醉的酒類。Under the law of Hong Kong, intoxicating liquor must not be sold or supplied to a minor in the course of business.

Penfolds St Henri Shiraz 2017 750ml 澳洲奔富聖亨利紅酒

缺貨
SKU
C-22555522
HK$520.00
Alcohol ABV
14.5%

Sweetness
Dry

Acidity TA
6.6 g/L
Acidity pH
3.63

Blend
97% Syrah & 3% Cabernet Sauvignon


這是一款產自南澳州的紅葡萄酒,出自澳洲名莊奔富酒莊之手,選用設拉子釀造。這款酒呈深磚紅色,邊緣略帶深紅色,散發出黑櫻桃、桑葚和黑醋栗等黑色水果的濃郁香氣,蘊含著八角和香辛料的氣息,酒體飽滿,口感豐富,伴有新鮮李子和柑橘的風味,結構精良,餘味悠長。

Penfolds is Australia's most famous wine producer, best known for its flagship wine Grange, one of the most acclaimed wines in the world. The historic estate has pioneered the wine industy of Australia since its inception in the mid-19th Century.  

奔富是澳大利亞最著名的葡萄酒生產商,以其旗艦葡萄酒格蘭奇而聞名,格蘭奇是世界上最受讚譽的葡萄酒之一。 自 19 世紀中葉成立以來,這座歷史悠久的莊園一直是澳大利亞葡萄酒行業的先驅。

更多信息
物品類型 紅酒
參考網站 https://www.penfolds.com/
地區 South Australia澳洲南部
容量 750亳升
年份 2017
閃購進行中
撰寫您自己的評論
您正在評論:Penfolds St Henri Shiraz 2017 750ml 澳洲奔富聖亨利紅酒
您的評分